środa, 1 stycznia 2014

powracam.

jest tu ktoś? czy ktoś mnie jeszcze pamięta?
zaczął się kolejny nowy rok. dla mnie to czas, w którym można zacząć wszystko od początku, spróbować od nowa, czy wyznaczyć sobie cele do których będziemy dążyć.
jednym z moich postanowień noworocznych był powrót na bloga. strasznie brakuje mi tych czasów, gdzie mogłam się z Wami czymś podzielić, poczytać co u Was, opowiedzieć co u mnie.
mam nadzieję, że przyjmiecie mnie tu z powrotem ciepło i dalej będziecie tu zaglądać.

wszystkie stare notki zostawię. ta będzie oddzieleniem przeszłości. będzie nowym początkiem.
no i chciałabym tu być częściej, pisać więcej o codzienności, moim stylu życia. mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu.


szczęśliwego nowego roku. wiele radości i sukcesów. spełniajcie swoje marzenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowa.